Serwis

  • Janser Polska świadczy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne
  • Usługi świadczymy w warsztacie serwisowym w siedzibie firmy w Lipnie k/Leszna
  • W przypadku urządzeń stacjonarnych serwis świadczony jest w miejscu zainstalowania urządzenia
  • Koszt dostarczenia towaru do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem firm kurierskich DPD i DHL pokrywa Janser Polska

 

Gwarancja

  • Wszystkie wyroby mechaniczne sprzedawane przez naszą firmę objęte są 12 miesięczną gwarancją
  • O wadach widocznych lub stwierdzonych towaru należy powiadomić naszą firmę na piśmie w ciągu 7 dni od daty realizacji dostawy
  • Wady usuwane będą w terminie 30 dni od daty dostarczenia sprzętu do naprawy
  • Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeśli:
    • w okresie gwarancji serwis dokona 5 napraw tego samego elementu
    • serwis stwierdzi, że naprawa nie jest możliwa
    • wada wystąpi w ciągu 5 dni od daty zakupu
  • Gwarancją nie są objęte:
    • przewód zasilający i wtyczka, grzałki, kondensatory, tarcze szlifierskie, paski klinowe, a także węże ssące, ssawy, igły, chwytacze, szczotki itp.
    • mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany konstrukcyjne
    • uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
      • niewłaściwego przechowywania, konserwacji sprzętu
      • niewłaściwej instalacji zasilającej, zawilgocenia, zalania przewodów i podzespołów elektronicznych
      • dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych oraz zmian w instalacji
      • działania zjawisk atmosferycznych, pożaru, wybuchu i klęsk żywiołowych
      • nie używania oryginalnych lub zalecanych materiałów eksploatacyjnych
  • Odmowa przyjęcia reklamacji oraz naprawy gwarancyjnej następuje w przypadku:
    • stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi
    • dostarczenia urządzenia brudnego, bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej