Serwis
- Janser Polska świadczy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne
- Usługi świadczymy w warsztacie serwisowym w siedzibie firmy w Lipnie k/Leszna
- W przypadku urządzeń stacjonarnych serwis świadczony jest w miejscu zainstalowania urządzenia
- Koszt dostarczenia towaru do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem firm kurierskich DPD i DHL pokrywa Janser Polska
Gwarancja
- Wszystkie wyroby mechaniczne sprzedawane przez naszą firmę objęte są 12 miesięczną gwarancją
- O wadach widocznych lub stwierdzonych towaru należy powiadomić naszą firmę na piśmie w ciągu 7 dni od daty realizacji dostawy
- Wady usuwane będą w terminie 30 dni od daty dostarczenia sprzętu do naprawy
- Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeśli:
- w okresie gwarancji serwis dokona 5 napraw tego samego elementu
- serwis stwierdzi, że naprawa nie jest możliwa
- wada wystąpi w ciągu 5 dni od daty zakupu
- Gwarancją nie są objęte:
- przewód zasilający i wtyczka, grzałki, kondensatory, tarcze szlifierskie, paski klinowe, a także węże ssące, ssawy, igły, chwytacze, szczotki itp.
- mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady
- uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany konstrukcyjne
- uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- niewłaściwego przechowywania, konserwacji sprzętu
- niewłaściwej instalacji zasilającej, zawilgocenia, zalania przewodów i podzespołów elektronicznych
- dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych oraz zmian w instalacji
- działania zjawisk atmosferycznych, pożaru, wybuchu i klęsk żywiołowych
- nie używania oryginalnych lub zalecanych materiałów eksploatacyjnych
- Odmowa przyjęcia reklamacji oraz naprawy gwarancyjnej następuje w przypadku:
- stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi
- dostarczenia urządzenia brudnego, bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej